SETSNG
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Dan odprtih vrat

Dragi devetošolci, devetošolke in dragi starši

Lepo vabljeni na Dan odprih vrat na SETŠ, ki  bo v četrtek, 18. 12. 2014 ob 16:30

Dijaki, dijakinje, profesorji in profesorice vam bomo predstavili  naše delo, dejavnosti in  šolske programe:

• ekonomski tehnik
  • administrator
  • trgovec

Veselimo se srečanja z vami!

Ekskurzija v Bergamo, Milano in na Boromejske otoke

Dijaki 2. a A, 2. a T, 3. a A in 1. ET PTI smo petek in soboto, 10. in 11. oktobra 2014, preživeli na ekskurziji po severni Italiji. Spremljale so nas tri profesorice, z nami pa je bila tudi zgovorna vodička Katja. Prvi postanek je bil v Bergamu, kjer smo se z vlečnico podali v zgornji del mesta. Na mestnem trgu smo si ogledali cerkev, kapelo in krstilnico.

V poznih popoldanskih urah smo prispeli v Milano, glavno mesto Lombardije. Skozi park Sempione in grad Sforzesco smo vstopili v mestno središče – na trg Piazza del Duomo. Mogočna stolnica je na nas naredila močan vtis, prav tako tudi vratolomne cene modnih izdelkov v okoliških ulicah. Prosti čas smo izkoristili za sprehod do znamenite operne hiše La Scalla, za kapučin ali nakup spominkov. Milana seveda nismo mogli zapustiti brez ogleda nogometnega stadiona San Siro, kjer trenirata moštvi Milana in Interja.

V večernih urah smo prispeli do hotela v bližini Laga Maggiore, kjer sta nas čakala večerja in prenočišče.Drugi dan ekskurzije se je začel z močnim nalivom. Trajal je tudi, ko smo se v Stresi vkrcali v dve ladjici in se podali na ogled znamenitih Boromejskih otokov. A že po ogledu palače Boromejcev na otoku Bella, so se nam »vremena zjasnila« in lahko smo uživali v ogledu krasnih parkov. Obiskali smo še otok Madre, ki je znan po izredno bogatem botaničnem vrtu. Po pristanku ladjic v Stresi je bila priložnost, da smo si s kosilom ali nakupom spominkov lahko olajšali denarnico še za nekaj evrov.

Sledila je le še večurna pot proti Novi Gorici, kamor smo polni lepih vtisov prispeli v večernih urah.

Dijaki in profesorice

Oglejte si nekaj trinkov:

EKSKURZIJA V AVSTRIJO IN NEMČIJO

Dijaki  3. A in B ET smo četrtek, petek in soboto (23.10-25.10.2014) preživeli na strokovni ekskurziji v Avstriji in Nemčiji.

V četrtek zjutraj smo se odpeljali preko Italije v Avstrijo proti Salzburgu. V Avstriji nas je pozdravil prvi sneg. Na avtocesti je bil zastoj, v koloni smo čakali več kot tri ure, kljub temu smo srečno prispeli do Mozartovega mesta- Salzburga, kjer je padal dež.  Kljub dežju smo si ogledali Mozartov trg z njegovim spomenikom, rezidenco in trg z baročnimi vodnjaki, stolnico, Rotovž, rojstno hišo W.A. Mozarta in Mirabell. Nato smo se odpeljali do bavarske prestolnice Munchen. Namestili smo se v mladinskem hotelu.

Drugi dan smo najprej obiskali Dachau, kjer smo si ogledali nekdanje koncentracijsko taborišče. Zatem smo šli na ogled Allianz Arene. To je stadion nogometnega kluba Bayern. Nekateri dijaki so si stadion ogledali tudi od znotraj. V popoldanskem času smo si ogledali stari mestni ring Munchna z ostanki mestnih vrat, Ludvikovo univerzo, Mihaelsko cerkev, stolnice in Marijin trg.

Tretji dan, v soboto, smo si najprej ogledali olimpijski kompleks, ki je nastal za potrebe poletnih olimpijskih iger leta 1972. V neposredni bližini sta BMW Welt in muzej te prestižne avtomobilske znamke. Tam smo si ogledali zgodovino blagovne znake BMW in prodajni salon, kjer smo se lahko tudi usedli v avtomobile.  Za zaključek ekskurzije smo se odpravili nazaj v Salzburg, natančneje v bližnjo vasico Hallein, kjer smo si ogledali rudnik soli. Tam smo si ogledali zgodovino rudnika ter način pridobivanja kamene soli.

Od tam smo se odpeljali proti Novi Gorici, kamor smo prispeli v večernih urah.

Na ekskurziji so nas spremljale profesorice Erika Ferfolja Vidič, Nastja Valentinčič Al Bukhari in Sandra Turk.

Poglejte si še nekaj komentarjev dijakov ter foto utrinkov..

pripravila Anika Velišček

» Zelo mi je bilo všeč, še posebej BMW.«

»Znamenitosti so bile zelo zanimive in užitek nam jih je bilo gledati.«

»Ekskurzija je bila v redu, edino varnostniki v hotelu so nam preveč »težili«, niso znali angleško.«

»Nemčija je zelo lepa in urejena. Videti je, da so Nemci bogati in navajeni drugačnega načina življenja kot mi. Munchen je romantično mesto. Fantastično smo se imeli na ogledu stadiona kluba Bayern.«

»Lepe sobe, dobra hrana in družba.«

»«Imeli sva se super, vtisi so zelo dobri in ostalo nama bo v lepem spominu.«

Fotoutrinki

JESENSKI POHOD NA OTLIŠKO OKNO

V četrtek, 18.9.2014, smo se dijakinje in dijaki ŠC Nova Gorica OE SETŠ odpravili na planinski športni dan.

Dijaki 3. A in B ET, 3. A T in 1. D PTI smo odšli na Otliško okno. Otliško okno  je kraški naravni most, ki se  nahaja severno od Ajdovščine na robu Trnovske planote, na nadmorski višini 800 metrov. Ljudje so si nastanek Otliškega okna razlagali z zanimivimi legendami – tako naj bi okno v jezi naredil hudič s svojim rogom (celotno zgodbo si lahko preberete če se boste povzpeli do okna) – dejstvo pa je, da je okno poimenovalo bližnjo vas Otlica (ki se tako imenuje zato, ker je gora v njeni bližini votla), vas pa je potem vrnila ime oknu.

Do Otliškega okna vodi več poti, mi smo pot začeli pri izviru Hublja. Čeprav piše, da je to »lahka označena pot«, je potrebno dodati, da je pot občasno precej strma in je tempo hoje potrebno prilagoditi planinčevi kondiciji. Do cilja smo prišli v 1 uri in 30 minut. Ker smo imeli lepo in sončno vreme, smo uživali v prečudovitem razgledu, ki je segal vse do morja.

Na pohodu so nas spremljale profesorice Valentina Kobal, Silva Pelicon, Erika Ferfolja Vidič, Nastja Valentinčič Al Bukhari, Zdenka Šfiligoj, Nives Čotar in Neva Reščič.

Hoja na Otliško okno je lepa planinska pot, ki je primerna za vsakogar. Saj veste, hoja krepi telo in duha!

Nekaj utrikov pa si poglejte v fotogaleriji.

zapisala  Anika Velišček, 3. a ekonomski tehnik

ZAKLJUČNA PRIREDITEV SETŠ

V četrtek, 15. maja 2014, je potekala zaključna prireditev Srednje ekonomske in trgovske šole Nova Gorica.

Prireditev, ki so se je udeležili dijaki in profesorji ter zaposleni na SETŠ, direktor Šolskega centra Egon Pipan ter ravnateljica Inga Krusič Lamut, je potekala pod režijsko taktirko profesorice slovenščine Majde Arčon. Z veliko mero humorja so pestro dogajanje na odru gledališke dvorane Gimnazije Nova Gorica vodili Anika Velišček, Oskar Bičič in Nika Abraht.

Na prireditvi je ravnateljica podelila priznanja in pohvale dijakom, ki so dosegli vidne rezultate na najrazličnejših tekmovanjih. Bera nagrad je bila letos velika.

Sicer pa je bila rdeča nit proslave prijateljstvo. V iztekajočem se šolskem letu so dijaki izdelovali kratke filme na temo prijateljstva. Filme so oddali trije razredi. Pregledala jih je ocenjevalna komisija. Vsi trije filmi, ki so jih posneli dijaki 1. b ET, 2. b ET in 3. a ET, so bili premierno predvajani na proslavi. Komisija je imela težko delo pri izbiri zmagovalca, saj so se vsi trije razredi izkazali. Na koncu je gospa ravnateljica Inga Krusič Lamut razglasila, da so najboljši film posneli  dijaki 2. B ekonomski tehnik.

Kako širok pojem je prijateljstvo, so pokazali številni talentirani dijaki, ki so s svojimi glasbenimi, plesnimi in športnimi točkami še dodatno popestrili vzdušje. S svojo glasbeno točko so se predstavile tudi Sovice,  pevski zbor dijakinj in profesoric SETŠ.

Šolsko leto se zaključuje, matura in zaključni izpiti so v polnem teku, spričevala bodo kmalu razdeljena. Ob tej priložnosti si velja zapomniti rek, ki pravi, da so vzponi in padci del življenja in da moramo ene in druge sprejemati z nasmehom.

Sejem učnih podjetij 2014

O sejmu

Simbioza

Na Srednji ekonomski in trgovski šoli je od ponedeljka, 21.10. do četrtka, 24.10.2013 potekal vseslovenski projekt  Simbioza med generacijami.  Namen akcije je, da se starejšim generacijam pomaga pri spoznavanju računalnika in interneta.

Na našo šolo je prišlo   8  tečajnikov,  večinoma starejših upokojencev, ki so se z veseljem učili veščin računalništva.  Delavnice je vodilo  5  profesoric in  25  prostovoljcev,  dijakov in dijakinj SETŠ.

Prvi dan, v ponedeljek , so se tečajniki spoznali z računalnikom. Nekateri prvič, nekateri so to že večkrat poizkusili, tudi na lanski simbiozi. Spoznali so to »neverjetno škatlo«, ki ji pravimo računalnik,  zakaj ga uporabljamo, kako je sestavljen, kako ga vklopimo, spoznali so tudi nujno opremo: tipkovnico, miško in kaj nam omogočata. Spoznali so tudi program word in se naučili nekaj preprostega napisati in oblikovati.

Naslednji dan so spoznavali internet. Kaj to sploh je in kako se ga uporablja. Naučili so se uporabljati iskalnik in poiskati zanimive informacije.

V sredo so se spoznali z elektronsko pošto, kaj nam omogoča in kako deluje. Seznanili so se tudi z varnostjo pri pošiljanju tovrstnih sporočil. Odprli so tudi svoj elektronski naslov in tudi poslali sporočilo.

V četrtek, zadnji dan Simbioze, pa so spoznali tako zelo priljubljena  družbena omrežja. Poudarek je bil družbenem omrežju Facebook. Spoznali so, kaj je facebook, kako se vanj prijaviš, kako se ustvari svoj profil, piše na zid, »všečka«, objavi fotografije, komu kaj pokomentira ter kako se poskrbi za varnost.

Beseda simbioza pomeni sožitje. Sožitje pa je odnos, ko imata oba udeleženca neko korist. Tečajniki so imeli od tega projekta korist, saj so spoznavali računalnik in internet ter tako povečali  lastno računalniško pismenost. Mladi, ki smo starejšim, s pomočjo profesorjev pomagali, pa  smo od udeležencev tečaja izvedeli marsikatero anekdoto iz življenja, mnenje na kakšno temo, nasvet ali nauk, medtem, ko smo brskali po spletu in raziskovali računalnik.

Prispevek napisala Anika Velušček, prostovoljka na SETŠ/ ŠC Nova Gorica .

Dijaki v podjetju Intra lighting

Obisk podjetja  Intra lightingin.

Ekskurzija v Benetke

Dijaki 3. letnika Ekonomske gimnazije, so se v četrtek, 3.10.2013 udeležili ekskurzije v Benetke.

10. mednarodna turistična tržnica Več znanja za več turizma

V sredo, 24. aprila 2013 smo si dijaki 2.a A pred Qlandio v Novo Gorico ogledali 10. mednarodno turistično tržnico Več znanja za več turizma na temo Potuj z jezikom. Na njej so sredješolci iz Slovenije in tujine predstavili tipične lokalne jedi v lokalnem narečju in najstniškem slengu.

Bilo je poučno in predvsem okusno.
Vtisi iz prireditve:

Ostali dogodki

18.12.2014: Dan odprtih vrat

OBJAVE DIJAKOV

Nam želite kaj sporočiti?